onsdag 13 oktober 2010

Baka paj..

..japp idag ska jag slänga ihop en kyckling paj hade jag tänkt för för vi har en massa riven ost i kylen som behöver användas upp innan det blir gammal så nu har jag gjort en deg och väntar på att den ska svalna i kylen och sedan börjar det roliga projektet...jag får rapportera slutresultatet lite senare.
Och det gick ganska bra igår för Orion somnade utan protest och sov sedan ganska bra under natten.
Sedan har jag introducerat masjkrokar till honom som han får tugga lite på och det är inte så jättemysigt när han kladdar runt med sina små fingrar på diverse möbler med sina kletiga fingrar..men tycker om dem det gör han!
Och storhandlade gjorde vi igår med så nu är man inte så fattig på mat längre i skafferiet.

Nu är pajen i ugnen....

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Mums MUUUUUMS!!