torsdag 28 oktober 2010

Go' kväll!

Här sitter man lagom trött och myser med tända ljus och rökelse, mätt är man och till ro.
Ytterligare en bra dag om jag får säga det själv..trots ruskigt och mörkt väder så har jag känt mig ganska tillfreds i själen.
Så vad har vi gjort idag? först och främst fick jag sova till 9:30 innan Orion vaknade upp och jag har känt mig ganska utvilad och det hjälpte nog!
Sedan har vi varit hos gammelfarmor Mia och hjälpt till med att handla och städa och sedan tog vi en fika med kaffe och bullar och Orion underhöll sig med att riva ur böcker från hennes bokhylla.
Och sedan har det inte hänt så mycket mer än så...ja förutom att vi har lekt och stojat som vanligt och lagat mat.
Så lite behövs för att dagen ska kännas bra och produktiv.
Förresten så har Orion inte ätit alls på nätterna 5 dagar i rad nu! jippi!
Nu ska jag bara njuta och leka med min gulliga son lite innan han ska nanna för natten...Adios!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken myskväll!
Bravo Orre som slutat med nattmålet...Kram E

Moster Fia sa...

Wow, framsteg efter framsteg! Grattis :D Kram <3