torsdag 21 oktober 2010

Och hur det gick?

Vår gulliga barnsköterska är så snäll och förstående och lyssnar verkligen på allt man säger, jag ser alltid fram emot rutinkontrollerna, både jag och Orion tycker det är roligt att gå dit!
Och nu väger Orion 9.2 kilo och är 72 cm lång!
Han följer alla kurvorna perfekt och hon är imponerad av hans tidiga och välutvecklade motorik och hur kontaktsökande han är mot andra människor, så det är bara bra nyheter jag har att komma med.
För en gång skull kan man skryta och vara stolt över det för Orion är det bästa som finns enligt mig.
Sedan måste jag får tummen ur och fixa en anmälan till förskola för Orion så jag kan plugga lite i vår...

Och nu är jag dunder trött..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var roligt att höra!
E

Moster Fia sa...

Wow, go Orre n Sus! (å Anders oxå..) :)