torsdag 7 oktober 2010

Oktober väder..

Ja Växjö är känt för att vara en regnig stad och i oktober hjälper inte detta rykte att motbevisa detta.
Men lite mysigt är det väl? Ja...
Orion mår bättre idag och förutom att jag får ge honom näsdroppar innan han ska sova så är han så gott som frisk.
Och min pms är över, usch den har bara blivit värre efter graviditeten för jag kan inte komma ihåg att jag mått såhär dåligt på grund av det innan och så många dagar innan mensen.
Fast trots pms så mår jag inte så bra och jag känner mig bara mer och mer ensam och isolerad för var dag som går och visst det är lätt att säga att man ska alltid försöka hitta vänner men det är ju svårare sagt än gjort speciellt när man är blyg och osäker som jag är.
Men det är väl bara att kämpa på antar jag..
Vi får se vad vi gör idag..kanske en till tripp till Leos lekland?

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Hoppas du mår bättre idag.. Kram!