fredag 8 oktober 2010

Saknar..

...Mamma och Alice och jag hoppas att ni kommer ner någon gång snart så jag får gosa med Alice och Orre får jag henne och dra henne lite i pälsen!
Bara rent spontant sådär...
Och så gick kvällen igår hmmm....nja inte så katastrofalt dåligt men Orion vaknade upp 6 gånger innan Anders kom hem sedan när jag äntligen kunde slappna av lite så började mensen forsa och jag fick mensvärk och trots det var jag så trött och slut att jag inte orkade göra något åt det och nu är jag dundertrött istället.
Jag skulle ha gått upp och kastat i mig en ipren...så enkelt är det bara.
Och förresten så är Orions farbror Pelle och Orions kusin Oskar här i Växjö och hälsar på så vi fick lite sällskap igår eftermiddag av dem och Oskar är nog den gulligaste 12-åringen jag träffat på.
Han är så otroligt gullig med Orion och väldigt intresserad av bebisar vilket inte är så vanligt när det kommer till pojkar.
Så Orion har en bästis! Oskar kommer hit snart ett tag när Pelle ska gå och klippa sig och vi får se om Orion har vaknat då...
Det enda som är lite svårt är att höra vad han säger ibland för han pratar norska, men det gör ju sak samma för Orion iallafall.
Och så ska Anders jobba ikväll också..jag får helt enkelt försöka vänja mig vid att jag får lite mindre sömn på kvällarna än jag fått innan och lägga om rutinerna lite.
Men klirr i kassan är ju aldrig fel!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas att vi kan komma snart..att jag får en lucka i schemat.
Hoppas också att ni haft en bra dag. Kram E