söndag 10 oktober 2010

Depression

Jag tror jag börjar bli deprimerad, livet har bara blivit mer och mer tradigt och jag är trött och håglös och saker som att bara ta itu med att gå upp ur sängen kan få mig att gråta på dåliga dagar.
Jag hoppas jag får en tid snart till en samtalskontakt så jag får bukt på det hela...
Men Orion mår bra och Anders mår fint speciellt nu när han fått ett jobb och det kan jag förstå och det tycker jag med, det behövs för att vi ska kunna leva skäligt även om jag är egoistisk ibland och vill ha honom hemma med mig...men det är ju så det är att växa upp kära Sussi...
Jag ska ta kontakt med arbetsförmedlingen den här veckan och se vilka utbildningar de kan ha att erbjuda till våren.
Och igår så fick jag sova lite och Anders tog så snällt hand om Orion i ett par timmar utan att jag märkte av det, han har ett hjärta av guld min man och en finare kille har jag aldrig mött i mitt liv, tack för att du finns!
Sedan gick vi ut och åt på restaurang Lanterna här i Växjö med Anders familj och Orion fick leka med sina kusiner och vi äta god mat.
Dock fick vi dra ganska snart efter desserten eftersom Orion började tröttna på att sitta där och glo på oss tråkmånsar men vi var nästan i två timmar utan problem, duktig grabb vi har!
Sedan åkte vi hem och glodde på film och tog det lugnt och hade det mysigt...
Och Idag ska Anders rollspela hela dagen med sina vänner.
Nåja, kanske skriver mer sen för nu ska det bli frukost!

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Ok, hoppas du får hjälp snart..

Annars verkar ni ha haft d mysigt! :)

Hör av dig om du vill prata.

Kram!