måndag 11 oktober 2010

Ensamma hemma..

...det känns lite tomt utan Anders som sitter och glor på tv och fiser här i vardagsrummet men just nu så känns det ganska okej, Orion är glad och har fått sin kvällsmat och ska snart sova..just nu sitter han nöjt i babysittern och pillar på den.
Och vad har vi gjort idag? Inte så mycket men vi tog oss till kyrkan iallafall och sjöng ramsor och dansade runt lite och avrundade det med lek och lite fika.
Nu har jag tagit och efterlyst småbarnsmammor här i Växjö genom internet och jag har redan fått ihop ett litet gäng som mer än gärna vill ta en fika nere på stan någon gång inom en snar framtid...och banne mig det ska vi göra!
Sedan ringde jag farmor lite och pratade och hon tänkte komma ner snart och hälsa på oss, det ska bli så kul att Orion får träffa sin gammelfarmor snart!
Och jag har mått okej idag förutom i huvudet och magen och benet, ont i alla tre men det får gå!

Nu ska Orion försöka nanna och jag slappa lite innan jag också går till sängs...Gonatt gott folk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att du tar sådana initiativ! Har du gjort illa benet?
Kram E

Moster Fia sa...

Bra Sussi!!

kram