tisdag 23 november 2010

Den tappre riddaren..

..gav upp tidigt ikväll och han har bara sovit någon timme mitt på dagen så han var helt slut när jag sövde honom.
Och ja förlåt för att jag har varit dålig på att blogga men vi har haft fullt upp..antigen har jag följt med Anders på demonstrationer för produkten han säljer eller så har jag tagit hand om Sir Poopalot eller så har jag sovit...så är det.
Söndagen? från 9 på morgonen till 19 på kvällen var vi alla tre ute och arbeta eller ja...Anders gjorde sitt arbete medan jag höll koll på Orre vilket är ett massivt arbete i sig själv och vi åkte också till familjen Briggler och det tycker Sir Poopalot massvis om.
Ja och sedan hände det nada på kvällen för både jag och Anders var totalt utmattade, jag gicg och la mig väldigt tidigt och sov som en stock kan jag säga.
Sedan på måndagen drog Anders iväg till Malmö på ett arbetsmöte i Malmö och jag gick runt och städade som en galning och tog hand om Orre och sedan när Anders om hem så drog vi till Alvesta på möte.
Usch vad tråkiga mina inlägg är och har alltid varit antar jag men ja...det är så det varit de senaste dagarna och jag lovar att jag ska försöka ta lite mer bilder att lägga upp!
Förresten så "pratar" Orion en massvis nuförtiden, det är "bababa" till "Aooooo" när jag säger "Aj" när han rycker mig i håret.
En annan kul sak är att vi hade en demonstration för Orions farbror Jonas idag och när vi först erbjöd han att tvätta hans matta sa han nej men när Orion sedan spydde på den sa han glatt "Ja!"..så det kan gå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha,ha,ha så då blev mattan ren!
Lycka till med försäljningen.
Kram E

Moster Fia sa...

Bra framtida säljknep kanske..? Orre e m å kräks el poopar, å därefter så e kunderna tacksamma för att Anders vill demonstrera produkten ;) Hehe..