lördag 20 november 2010

Go' kväll..

Dagen har varit hektisk men kul, Anders har nämligen börjat arbeta som säljare och jag fick se underverket till städmaskin som han ska sälja, Fantastisk! Och jag som har lite städnojja känner mig fortfarande förbluffad över produkten så akta er noga så att jag inte tjatar ihjäl er...eller ja så långt behöver det inte gå men en extremt bra produkt är det!
Och Orion tyckte det var hur kul som helst att åka runt och vara med, stackaren har trots allt inte varit ute så mycket den senaste tiden så han var glad och nöjd mest hela tiden.
Fast snacka om att jag blev trött nu när jag väl är hemma igen och jag är verkligen inte van vid att fara och flänga som jag gjort idag!
Och gårdagen var trist, det enda som hände var att vi åkte till Ica och storhandlade och höll på att krocka på vägen dit dessutom och det var läskigt som fan...vinterdäck ska på snarast..
Ja och sedan var Anders vänner här och spelade rollspel.
Och snipp snapp snut så var sagan slut.

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Wow, Anders ska bli dammsugarexpert! Snacka om å matcha dina intressen Sus :)

Ja d e läskigt å köra nu, särskilt landsväg i mörkret.. E så illa tvungen imorn, så ber en stilla bön.. :P

Kram!