söndag 14 november 2010

Fars dag...

Så grattis alla pappor därute! speciellt Anders och min pappa John!
Jag trodde Anders skulle vara pigg som tuppen då han somnade innan 21 igår men tydligen så kunde han inte somna om inatt efter att Orion hade vaknat  på natten så nu ligger han helt utslagen i sängen och jag får låta honom sova någon timme till.
Jag har inte varit så flitig med att blogga den senaste veckan och det är för att livet känns tufft och jag har helt enkelt haft ork att skriva något...inget nytt har hänt heller direkt för Orion har ju varit sjuk i öroninflammation så vi har inte varit så överdrivet aktiva.
Det vi har gjort är att ha hälsat på Ann-Sofi som är hemma och vilar upp sig efter sviterna av lunginflammationen och hon mår mycket bättre nu, och samma sak med Orion så är han i princip frisk och det är bara några dagar till som han ska äta pencillin sedan blir det återbesök hos doktorn den 25:e för att se så att han mår bra i örat.
Ja och imorgon är det dags för andra kuratorbesöket och det ser jag fram emot efter denna jobbiga vecka, det är så mycket som händer och speciellt inne i huvudet...framtiden är oviss och det gör mig lite halvt galen ibland.
Men vi får se hur det reder ut sig..det är tuffa tider just nu och vi har inget annat val än att bita i det sura äpplet.
Nu ska jag få fetröven ur soffan och göra något konstruktivt...skriver sen!

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Ok, hoppas d ljusnar snart! Kram