tisdag 9 november 2010

Trött trött trött..

..mens mens mens...
Jag blir alltid så trött de två första dagarna när jag fått min mens...om man exkluderar min pms som gör mig till en satkärring med jämna mellanrum.
Men Anders var gullig och tog hand om Orion ett par timmar så jag fick chans att sova lite på eftermiddagen.
Och trots att jag fortfarande var som en zombie efter tuppluren så lyckades vi göra ett krafttag och dammsög och torkade golven så nu har vi fått bort de sista håren och skräpet som hunden drog med sig in när hon var här förra veckan.
Sedan tog vi oss ut till Alvesta och hälsade på familjen Briggler och Orre hade roligt med Alice leksaker och plinkade glatt på hennes lilla piano medan jag läste böcker för henne och tittade på Pippi långstrump..hon är så gullig och pratar en hel del nu, barn växer upp så snabbt.
Sedan är det en del stora beslut att ta just nu och det är inte lätt...sitter lite i rävsax just nu känner jag men det återkommer jag till någon annan gång.
Nåja det kommer att ljusna.

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Urk, jo lingonveckan e som den e.. :P

Ok, nu blir man nyfiken.. Tell!! Tell!! ;)