tisdag 14 december 2010

Kan knappt vänta...

...om mindre än en vecka åker vi upp till Mörkö! Jippi! det ska bli så skönt att få lite miljöombyte ett par dagar och få träffa mamma, Berndt och Alice och katterna.
Sedan ska mamma vara barnvakt för jag och Anders ska på firmafest den 21:a och det ska bli kul!
Dock så måste jag hitta något att sätta på mig, kanske en sopsäck? det passar ju min personlighet.
Eller en Ior kostym?
Anders är borta på arbete igen och kommer hem någon timme på eftermiddagen sedan ska han ha ett till möte senare på kvällen och båda ligger ett par mil bort vilket inte är så jättekul.
Och kvällen/natten var inte så rolig..Orion var först väldigt orolig när han skulle sova på kvällen och jag fick gå av och an med honom och till slut gav jag honom en Alvedon för han verkade ha ont i magen och då kan han inte slappna av för fem öre.
Efter det så var det lugnt men eländet började igen runt 5-tiden och då hade Orion lyckats slitit upp sin pyjamas och blöja och sedan hade han kissat ner sig och sängen...stackaren.
Efter lite tålamod så lyckades Anders få honom att somna om sedan sov han till klockan 9 imorse så det blev lite av en sovmorgon även om jag också sov som en kratta inatt.
Nu så tar Orion sin dagliga tupplur så jag ska passa på att ta det lite lugnt och kanske dricka en kopp te....

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ska bli jättekul att träffas!
E