måndag 13 december 2010

Jag vill ut!

..satt inne hela dagen igår för att det var så obarmhärtigt kallt ute och jag ville inte att Orions hosta skulle förvärras och nu var det tänkt att vi skulle åka och storhandla idag men efter min tupplur mitt på dagen så fick jag ont i magen och nu sitter jag här hemma medan Anders och Orion är ute och handlar istället.
Suck suck suck det är sååååå tråkigt och jag vill hitta på något, få lite friskluft.
Jag får så otroligt dåligt samvete för hur tråkig vardagen är för oss och oroar mig konstant för att det gör Orion olycklig...

2 kommentarer:

Moster Fia sa...

Krya på er <3

Kram

Anonym sa...

Hoppas att ni tar er ut snart.
Oroa dej inte för att Orre har tråkigt.Första året räcker det med att vara hemma. Snart börjar han på dagis och får träna sin sociala förmåga. Kram E