söndag 12 december 2010

Äntligen...

..efter en veckas jobbig pms kom äntligen lingonveckan...nu går man från hormonspäckad kärring till att kännas allmänt ofräsch i några dagar istället, usch måste verkligen kolla upp vad det finns för behandlingsalternativ för svår pms för jag mår så dåligt av det.
Fast jag kan inte säga att jag är vidare glad idag, känner mig trött och allmänt nedstämd och jag vet inte om jag vågar gå ut med Orion eftersom det är så kallt ute och han hostar fortfarande en hel del.
Men lite senare kommer Ann-Sofi över och gör oss sällskap ett litet tag och det tröstar mig lite för Anders är borta hela dagen idag och antagligen till runt midnatt, blä.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas förkylningen släpper så ni kan vara ute. Skönt ändå att du får sällskap en stund.
Jobbar Anders mycket nu?
Kram E

Anders sa...

Helgerna blir det mycket... :(
För det är ju då folk är hemma mest, så då får man passa på...