måndag 17 januari 2011

Här sitter man...

..med ett dåligt internet som tappar uppkopplingen varannan minut och en kopp kaffe med grädde som jag egentligen ska dricka men jag kan inte låta bli.
Orion sover just nu och jag har tittat på "Million dollar baby"...bra men sorglig film.
Anders är i Malmö och kommer hem om ett par timmar och när Orion så ska vi gå ut på en promenad i sällskap av Ann-Sofi.
Jag har också bokat in ett möte hos bvc idag eftersom Orion har haft problem med magen i tre veckor och vi ska kolla hans vikt och få lite råd.
Jag hoppas att det går över snart och att han inte blivit överkänslig för gluten eller liknande men det viktigaste är att vi får bukt med det hela.
Supertrist väder men det är iallafall ganska varmt ute nu så vi slipper behöva oroa oss för att Orion ska frysa ute på promenaden.
Nåja, jag återkommer om hur det gick hos vårdcentralen lite senare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är inte kul med magen...men bara ni får hjälp så.
Vi har tagit en långpromenad i Järnatrakten. Grått, slaskigt och halt men vad gör man inte som hundägare.
Ha det bra! E