fredag 21 januari 2011

I trötthetens tecken..

..så trött som jag har känt mig idag tar nog priset, både kroppen och hjärnan har gått på sparlåga och jag har inte fått mycket gjort och jag orkade inte ens laga mat innan Anders skulle åka till sitt möte så han fick äta en frys-pizza.
MEN jag har nu fått mitt slutbetyg och jag har varit nere på stan och hämtat informationsblanketter till utbildningen jag planerar att söka till så på måndag ska jag ta mig i kragen och ringa runt och se till att få en ansökningsblankett hemskickad till mig!
Det här ska bli av och därmed basta!
Sedan fick vi årets första (och enda för mig) semla! Anders säger att det är den första av många och jag stoppar inte honom men en per år räcker för mig.
Nåja, snart ska Orion äta kvällsmål och ta på sig sin pyjamas sedan blir det sängen..jag ska också gå och lägga mig tidigt ikväll.
Ha en fin helg allihop!

1 kommentar:

Moster Fia sa...

Go´natt! <3