lördag 22 januari 2011

Lördag

så vad ska man göra idag? Anders jobbar fram till kvällen och det är fint väder ute så jag ska försöka ta mig ut på en liten promenad med Orion efter att han sovit klart.
Nu när man tjatat om att få se solen ett antal gånger så känns det fel att inte ta vara på den när den väl är här.
Jag vill ha sommar och slippa klä på Orion en massvis med kläder samtidigt som han vrålar av ilska när jag gör det.
Han kommer antagligen kunna gå när sommaren är här så han får springa runt i gräset ute i Braås och ute på Mörkö om vi åker dit och det hoppas jag!
Ann-Sofi ska iallafall komma hit ett tag senare på eftermiddagen och vi får se om hon tar med sig Orion på ytterligare en promenad eller om hon umgås med oss inomhus..vilket som är det trevligt med lite sällskap.
Sedan ska jag slå mig själv på fingrarna för att jag drack en kopp kaffe tidigare, ibland tål jag inte det helt enkelt utan känner mig spattig efter någon timme av koffeinet.
Jag är helt enkelt intolerant mot det.
Nåja, ska vila lite nu innan Orion vaknar upp sedan måste jag dammsuga lite och sedan gå ut ett tag.
Hörs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem längtar inte till våren?
Ska bli kul med Orre springandes i gräset!
Ha en fin dag!
Kram E