söndag 23 januari 2011

Nerbajsad säng..

...Orion har blivit bättre i magen men han skiter fortfarande lika illa varje morgon så det svämmar över och ut genom pyjamasen och ner i sängen så det blir till att tvätta som en galning.
Så fler sängkläder behövs inköpas och hans leksakskrokodil har inte skonats från bajseriet så jag måste tvätta den med..urk blä urk.
Sedan har jag syndat igen med kaffe så min mage är inte glad på mig heller men jag får skylla mig själv, man är allt bra dum ibland.
Och Anders jobbar idag igen och igår sålde han en maskin och fick en gps att ha i bilen för detta, yay!
Jag ska försöka ta mig ut på en promenad idag också så man inte bara sitter och glor, sedan är det bra för Orion att få komma ut lite för man tröttnar lätt av att sitta i samma lägenhet hela dagen.
Ann-Sofi planerar också att komma hit lite senare så vi får lite sällskap.
Jag hoppas ni har det fint och ha en trevlig söndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Funderar på om ni kan testa med en annan blöja, finns det någon större kanske?
Jag var ju på en kurs i akvarellmålning igår och det var riktigt kul...Min första tavla blev "himmel och hav".
Ha det bra!
E