tisdag 25 januari 2011

Trassel.

Gråa moln på himlen och jag hoppas att de drar bort snart.
Nog sagt om det och kan berätta om gårdagen...först så skjutsade Anders mig till vårdcentralen och medan jag var där på samtal så åkte han och storhandlade och Ann-Sofi passade Orion som "lägligt" hade sin sovtid just när vi behövde åka.
Efter att det var klart så åkte vi hem, lastade av matvarorna och gjorde ett återbesök i Vislanda hos en familj som Anders hade sålt hos tidigare.
Det gick fort och vi var hemma efter en timme men det blev inte till att pusta ut för vi hade bjudit Anders arbetskamrat på middag så det var bara att ställa sig och laga den.
Middagen var trevlig och det var kul att se vem denna människa var och jag fick komplimanger för min wok vilket var väldigt roligt!
Efter han hade farit hem så var timmen sen för Orion och nästan läggdags på en gång.
Kvällen avslutades med filmtittande och lite popcorn...
Inte ett skitkul inlägg direkt men jag ska försöka ladda upp lite bilder inom de närmaste dagarna.
Hoppas ni därute har det fint!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trassel? Vad kan det vara?
Annars har det snöat här idag och jag har haft konferensdag...
Ha det bra!
E

Moster Fia sa...

Jajaja, mera bilder!!

Mhm, vilken aktiv liten familj :)

Min dag va en aningen ljusare, skönt..

Kram <3