fredag 14 januari 2011

Suck!

Orion bits fortfarande lika gärna som tidigare och det är så frustrerande, fortsätter det såhär får vi väl kontakta en barnpsykolog för jag vill verkligen inte att han ska fortsätta bita oss och sedan barn på förskolan.
Jobbigt jobbigt, en jobbig dag som jag bara kämpar mig igenom för jag sov så otroligt dåligt inatt och tack vare att jag har lingonveckan blir jag kissnödig varannan timme för att sedan inte kunna somna om.
Och tråkigt väder har det varit, sådär grått och kargt ute men trots det så har jag, Anders, Orion och Ann-Sofi tagit en promenad och klappat hästar men Orion fick bäras nästan hela vägen tillbaka hem för han blev helt galen av att sitta i barnvagnen.
Ingen motivation och ingen energi...jag hoppas morgondagen blir bättre.

2 kommentarer:

Moster Fia sa...

Ojoj, vilken liten rackare Orre e!! Sluta bitas Orre, vi vill att du ska vara tam! ;)

Krya på dig sis! Kram <3

Anonym sa...

Orre den vilda bebin! Den bitska bebin...hoppas det är något han kommer ifrån snart.
Kram E