torsdag 17 februari 2011

Ångest..

..Är ensam hemma med Orion hela kvällen och det känns bara så tungt just idag, har gråtit floder och mår allmänt piss..usch usch usch.
Jag har ont i magen också och sprungit på toa flera gånger den här eftermiddagen, vet inte om jag är magsjuk eller om det bara är stress..
Och så lät Anders Orion sova i nästan tre timmar medan jag också låg och vilade mig så det lär väl bli en lång kväll.
Visst är det jättekul med nyheten om att jag får börja plugga snart och jag borde väl egentligen inte må dåligt men det gör jag ändå, hur jag än vrider och vänder på det.
Det är den där jobbiga känsla av desperation av umgänge och vara låst i den här lägenheten utan någon direkt att vända sig till och saknaden av min familj, promenad är det inte ens frågan om nu när det är svinkallt ute och Orion är lite förkyld.
Usch usch usch!

1 kommentar:

Anonym sa...

stor kram på dig hjärtat och alla där hemma från oss.
Pappa och Maria