torsdag 17 februari 2011

Yay!!

Är dödstrött och ska vila snart, Orion är snorig men pigg så vi åkte till förskolan och fortsatte inskolningen och så har vi skjutsat Ann-Sofi till tåget för hon ska åka till Köpenhamn och titta på ballett!
Orion är fortfarande väldigt vrång med att äta lunch och middag om det verkligen inte är något han tycker om, jag försökte igen med pannkaka och jordgubbssylt men det skrek han bara åt....
Sedan dregglar han en massvis och det är nya tänder på gång och det kan ju vara det som bidrar lite till kinkigheten.
Men en väldigt glad nyhet kom på posten idag, jag har kommit in på utbildningen som jag sökte till och dem ska höra av sig nästa vecka så vi kan diskutera när jag ska börja m.m!
Woho!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, det där med matkinkighet är nog också (precis som torr hud mm.)vanligt. Trots det är det såklart jobbigt för alla föräldrdar.
Minns att min bror bara åt bröd,skinka och ostbågar under säkert ett års tid...
Grattis till att du kommit in på utbildningen! Verkligen superbra!
Ha en fin dag.
E

Moster Fia sa...

Grattis, verkligen jättekul!! :)

Kram