måndag 7 februari 2011

Busy weekend..

..jag har inte varit online så mycket under helgen och det var för att vi haft Orions kalas och sedan åkte mamma och Berndt hem igår och sedan dess har jag städat upp och försökt att pusta ut lite.
Kalaset blev jättebra och jag är glad att så många kunde komma!
Det bjöds på en gräddtårta som Anders lyckades få till jättebra och Orion fick väldigt fina födelsdagsgåvor.
Efter kalaset var över så stannade Anders bror Jonas lite längre och vi åt pizza och pratade och senare glodde vi på melodifestivalen (som jag gärna ratar men eftersom jag vet att både Berndt, mamma och Anders gillar det så var det trevligt).
Mamma och Berndt åkte hem igår vid lunchtid och Anders arbetade så jag och Orion fick klara oss på egen hand ett par timmar men det gjorde inget och vi hade fullt upp med att städa upp allt grus som kom in med både hundar och människor under helgen.
Och idag har vi varit på vårdcentralen för Orions 1-årskontroll vilket gick sådär..allt såg bra ut förutom en liten sak och vi ska bli kallade till kirurgen, usch usch usch men det är inget allvarligt så oroa er ej.
Så blev han vaccinerad också och stackaren skrek som en stucken gris, nu hoppas jag att han slipper feber.
Jag tog självklart bilder under kalaset och jag tänkte att jag ska ladda över dem till datorn i lugn och ro när Orion har somnat för natten lite senare ikväll och jag återkommer med det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för ett fantastiskt fint ettårskalas med goda tårtor och framför allt en glad Orion...
Trevligt att träffa alla.
Vad kan det vara Orion ska till kirurgen för?
Kram E