fredag 4 februari 2011

Fullt upp!

Idag har det varit maxat och först så åkte vi till tandläkaren och jag fick mer positiva besked än vad jag trodde att jag skulle få, bara ett hål och frisk tandkött!
Efter detta gick vi (jag och Anders, Orion var hemma med Ann-Sofi) och fixade en ny mobil åt mig för mina gamla gick sönder.
Sedan drog vi till Willys och storhandlade som galningar och det slutade med 6 fyllda kassar...
Ja efter det åkte vi hem och städade i förrådet för att få fram ett bord som låg längst in som vi ska använda imorgon och därefter blev det storstädning och matlagning.
Ja jag har känt mig väldigt flitig idag och avrundade denna aktiva dag med att göra ordning grunden till Orions egen tårta...det blir nog inte världens vackraste men det skiter nog han i.
Och imorgon blir det kalas och jag är extra glad över att mamma och Berndt kommer ner också för att fira Orion!
Imorgon lägger jag upp bilder från kalaset!

Inga kommentarer: