torsdag 3 februari 2011

En trött mor.

Vi gick upp vid 6 idag igen och Orion var glad och pigg, åt frukost och busade.
Efter ungefär 3 timmar var jag så trött att jag passade på att lägga mig lite i sängen och krama på Anders medan Orion var upptagen med sitt lego fast det märkte han snabbt och skulle också "gosa" på sitt eget sätt (dvs. rycka i mammas hår, bitas och rivas).
Sedan efter ungefär 45 minuter av detta så somnade vi som klubbade sälar..ja Orion däckade vid mina ben och det har aldrig hänt förut..
Senare på dagen åkte vi ner till stan för att uträtta lite ärenden och köpa födelsedagspresenter från gammelmormor och morfar, samtidigt passade vi på att köpa specialutgåvan av "Avatar" så det blir att se på den inom snar framtid!
Ja och sedan drog Anders till jobbet, Ann-Sofi kom hit ett par timmar och hjälpte mig att sortera i garderoben.
Snart kommer Anders hem tack och lov så jag kan lägga mig lite tidigare ikväll än jag trott...imorgon blir det både till att städa, åka till tandläkaren och sedan storhandla till kalaset...uj uj uj..

1 kommentar:

Anonym sa...

Tandläkaren? Ajajaj....hoppas inte.
Ha en bra dag!
E