måndag 28 februari 2011

Succé!

Idag var det premiär för förskola helt på egen hand för Orion och det har verkat gå jättebra!
Jag gick upp klockan 7 och Orion sov än så jag kunde i lugn och ro göra frukost åt oss.
Väckte sedan lilla pysen och vi stoppade i oss frukosten, bytte blöja och klädde på honom sedan skjutsade Anders iväg honom till förskolan.

Oj vad skönt det var att få koppla av och ta en tupplur utan att ligga och lyssna efter gnäll men jag reagerade ändå som om han vore hemma så fort jag hörde minsta lilla så det tog ett tag att varva ned.
Anders hämtade Orion igen vid 11 och när de kom hem var han väldigt glad och uppspelt...och HUNGRIG!
Jag serverade honom lite kalops vilket han annars bara spottar ut men idag gick det bra!
Nu ligger han i sängen och tar igen sig efter detta nya äventyr och sedan blir det nog full rulle igen!

Idag känns det hyfsat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken succe!
Så roligt att Orre verkar trivas på dagis.
Själv har jag varit på långpromenad med Alice som vanligt och tar igen mej en stund...
Kram E

Moster Fia sa...

Go go Orre å Sussi!! :)

Bra låt förresten..

Kram