måndag 14 mars 2011

En snorig student!

Idag är jag äntligen registrerad som studerande och börjar på heltid i morgon!
Det vill säga att jag kommer vara i skolan mellan 8-16 på måndag - onsdag och sedan på torsdag och fredag så är det hemstudier som gäller.
Så nu kommer tempot verkligen öka från 0 till 100 på en dag!
Fast det är verkligen spännande det här, jag är verkligen peppad till att börja studera!

Nu har jag varit feberfri i två dagar men inte fan känns det bättre för det..istället så hostar man och snoret rinner som floder och jag ser ut som Rudolf om näsan och läpparna är nötta och spruckna.
Jag hoppas att eländet lugnar ner sig snart för jag har inte tid att vara sjuk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så roligt att du kom till start trots förkylningen!
Lycka till!
Hoppas också du får ditt CSN snart...
Kram E