måndag 14 mars 2011

Kalabalik!

Ja så var dagen här och den började inte som det var tänkt.
Vi hade planerat att Anders skulle åka ner till Malmö på ett måndagsmöte och att jag skulle lämna av Orion på förskolan och att Ann-Sofi sedan hämtade upp honom medan jag är på introduktionsmöte för kursen.
Så ringde Ann-Sofi tidigt imorse och berättade att hon också blivit sjuk så det var en stressig halvtimme där på morgonen tills dess att vi bestämde att Anders fick avböja att åka ner till Malmö..
Nu löser det ju sig på det planet och det är väl bra men inte så kul för Anders att behöva ställa in mötet i Malmö eftersom han inte varit där på ett par veckor.

Och stackars Ann-Sofi som antagligen blev smittad av oss och ska åka till Stockholm i morgon och sedan Toscana..usch vilket dåligt samvete jag har.

Jag känner mig lagom motiverad att åka till kursen idag då näsan rinner, halsen kliar och ögonen känns som om dem ska ploppa ut.
Men jag får sitta där och snora...värre än så är det inte.

Inga kommentarer: