söndag 13 mars 2011

Nu drar det ihop sig!

Idag är det sista dagen för mig som mammaledig, imorgon är jag officiellt en student!
Jag är faktiskt ganska nervös för hur det ska gå då jag inte gjort något på ett tag och varit ganska instängd..
Och ska allt gå ihop? det kommer nog ta ett tag innan vi får ordning på en bra rutin..vi har varit ganska slappa på det och nu när vi båda ska jobba och studera heltid så kommer tempot bli mycket högre.

Jag hoppas att jag kan få mitt CSN så snabbt som möjligt så att vi inte svälter ihjäl här i hemmet.
Det ser ganska mörkt ut denna månad när det kommer till pengar och vi måste också lägga ut en del till att köpa nya kläder till Orion för han håller på att växa ut storlek 80.
Gaaaaah!
Jag hoppas verkligen att Anders får jobbet som han var på intervju hos tidigare i veckan för det är inte speciellt roligt att inte veta hur mycket man har att röra sig med förrän i slutet av varje månad.
Nej det jobbet han har nu passar någon som inte har barn och kan jobba arslet av sig utan att behöva oroa sig för att familjen blir lidande på det ena eller andra sättet.
Håll tummarna för oss!

Inga kommentarer: