fredag 11 mars 2011

Herregud!

Är rejält sjuk just nu och febern är högre, jag har försökt att ta igen sömnen som jag missade inatt men det gick inte..låg bara och huttrade och vred på mig.
Det är så lätt att man glömmer hur jobbigt det är att ha feber och jag har tur att det inte är influensan för sist jag hade det så låg jag utslagen i sängen i över 3 dygn och mådde inte riktigt bra på flera veckor efteråt.
Jag kommer också ihåg att morsan fick den en dag innan mig och låg i sängen hela dagen och jag tänkte "Äsch det kan väl inte vara så farligt".

Nåja, gnäll gnäll gnäll.
Har suttit som klistrad framför BBC där dem har livesändning från japan..hemskt och jag hoppas att det inte blir värre.
Stackars människor..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas verkligen att du kryar på dej snabbt. Inte kul att vara sjuk med Orion som behöver dej och skolan som startar snart.
Men våra små bekymmer kan kännas triviala (själv halkade jag på isen igår och fick en sträckning i benet så jag har haltat mej runt idag) om man tänker på de drabbade i Japan.
E