fredag 11 mars 2011

Morgonstund har guld...?

Urk, är ju som sagt sjuk och jag trodde att jag skulle sova som en klubbad säl inatt men nej, klockan 4 vaknade jag och behövde kissa och efter det låg jag och vred och vände på mig, slumrade till väldigt ytligt någon gång..mådde illa också.
Nu har Orion och Anders åkt till dagis så jag får försöka ta och sova lite nu när jag kan.
Gårdagen var verkligen dålig, regnet pissade ner och jag mådde pyton och Orion verkade allmänt trött de sista timmarna när vi var ensamma.
Fast han tyckte att det var väldigt kul att ta ett kvällsbad och all energi han hade kvar gjorde han av med i badkaret så han höll på att somna på golvet när det var läggdags..uj uj uj.

Just nu visar sig solen lite så jag hoppas lite att det inte ska vara lika dåligt väder som de sista 2 dagarna.

Inga kommentarer: