onsdag 2 mars 2011

Hmm..

..var på sjukan igår för att kolla blindtarmen eftersom jag har haft ont i sidan av magen sedan förrgår och tack och lov visade proverna att problemet inte ligger där och jag blev hemskickad med ett par alvedon för att avvakta.
Det känns bättre idag i sidan men nu känner jag mig svullen och öm runt livmodern istället, svag och nästan lite febrig..jag får hoppas att det går över av sig själv annars måste jag ringa vårdcentralen imorgon.

När det kommer till Orion så är allt finemang och han busar på som vanligt.
Dock så skrämde han oss i förmiddags när han skrek som en dåre efter att ha kommit hem ifrån dagis och det är antagligen så att han har lite problem med öronen igen.
Fat annars är det solsken!
Idag var vi ut och köpte skor till honom så han har något rejält på fötterna för snart är det nog dags för spring!

Hmm ja det var väl det som hänt sedan sist...

Detta är förresten Orions favoritlåt för tillfället:

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är inte kul med varken öroninflammation eller magont...usch.
Gullig liten krokodil...
Kram E