torsdag 3 mars 2011

Mr. sourpuss...

Orion verkar vara ett varannan-dag barn, varannan dag är han en riktig solstråle och varann en sur karamell, och just idag är han det andra alternativet.
Men söt det är han alltid!

Så vad har hänt idag?
Orion var på förskolan på förmiddagen och det hade gått jättebra!
Sedan när han kom hem blev det lunch och sedan sovstund och då passade jag också på att ta mig en liten tupplur eftersom jag misskötte mig natten som var och gick och la mig väldigt sent.
Efter sovstunden så åkte vi till Willys och storhandlade så både frysen och kylen är fylld med mat och annat gott så att det räcker ett tag nu och imorgon ska jag göra min goda wok!
Bäst att få tummen ur..
Snart måste jag köpa tulpaner att sätta på köksbordet för dem vi har nu är snart redo att slängas.
Passa på nu alla som läser att köpa en bukett för det är verkligen hur fint som helst att ha antingen i köket eller på soffbordet och det luktar vår!

Nej nu börjar Orion tröttna på att jag sitter här så vi ska leka lite med lego och mysa.
Ha en fin kväll allihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja humöret går lätt upp och ner på småttingarna.
Härligt med fräscha tulpaner.
Ska köpa själv...
Kram E