onsdag 9 mars 2011

Kämpen!

Idag har Orion varit på förskolan igen, jag ringde dit imorse och frågade om dem tyckte att han kunde komma tillbaka nu när han är feberfri och pigg igen och det gick bra.
Vad som också gick bra var att vara på förskolan, han hade varit en glad liten sprätt och ätit banan på sångstunden!
Fast han var allt bra trött när Anders hämtade honom och han slocknade i bilen och sover nu i sin säng.
Jag vet inte vad jag ska göra idag, får väl försöka ta en promenad eller något på eftermiddagen så jag får röra lite på fläsket.
Nu när det faktiskt är milt ute och fint väder ska man ta det tillvara när man suttit här och gnällt om den iskalla vintern..
Nu när jag ska börja plugga tänkte jag också att jag ska börja cykla ner till stan eller gå när jag kan och har tid.
Och äta bättre...byxorna sitter snart som ett korvskinn...

Anders ska på jobbintervju idag på eftermiddagen och jag hoppas att det går bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt för Orion!
Cykling är jättebra motion...minns hur smal jag var när jag gick eller cyklade till jobbet varje dag. Lycka till!
E