tisdag 8 mars 2011

Vår!

Äntligen är det vårkänsla ute och solen värmer när man går ut!
Hur är det där ni bor?

Orion är fortfarande feberfri och pigg så det blir nog förskola på torsdag.
På förmiddagen så fick jag städryck så jag sprang runt som en galen i ungefär två timmar och moppade och torkade.
I all min hast med att piska mattan lyckades jag också ha sönder vår datormus...

Nåja, efter att Orion hade tagit sin tupplur så åkte vi ner till stan för att jag skulle få hjälp på centralen med att fylla i mina csn-papper korrekt eftersom det var dit som studievägledarna på min kurs hade sagt till mig att gå.
Men inte fick jag någon hjälp utan dem sa åt mig att jag skulle vända mig till skolan igen så jag kan utforma min egen studieplan..suck!
Inga ledsna miner för det när det var så otroligt fint väder så vi strosade runt lite på stan och köpte en ny datormus och Anders fick sig en semla!

Nu har Anders åkt på en demo och snart kommer Ann-Sofi hit så vi får lite sällskap!

1 kommentar:

Anonym sa...

Här är det vårkänsla!
Sol, 5 grader plus, fåglarna kvittrar!
Skönt att Orre är båttre nu.
Kram E