måndag 7 mars 2011

Lite bättre idag..

..Orion hade en bättre natt även om han såklart var orolig ett par timmar så sov han längre perioder än igår natt.
Och han verkar kryare idag, vaknade upp pigg och glad som han brukar annars, febern är inte lika hög idag så han är på bättringsvägen.
För min del så mår jag inte direkt prima men har ingen feber just nu fast näsan rinner och känner mig tung i huvudet och är öm i musklerna.
Anders skulle egentligen åkt till Malmö idag men eftersom Orion är sjuk och jag är hängig så stannar han hemma istället.
Vi får se hur dagen blir..jag hoppas att Orion mår mycket bättre snart så han kan få leka med sina vänner på förskolan igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att ni verkar bli bättre!
Orre vill ju leka på förskolan med sina små vänner, vad gulligt...
Kram E