tisdag 8 mars 2011

Snart börjar det..

..eftersom jag inte hade hört något om när jag ska börja min utbildning så ringde jag till Lernia igår och fick reda på att jag ska börja på måndag redan!
Jag känner blandade känslor inför nästa måndag...glad, nervös, stressad...
Jag måste åka ner till stan och få lite hjälp att fylla i mina csn papper hos centralen för dem vet allt om schema osv, nu hoppas jag bara att inte csn tar evigheter på sig att godkänna mig så jag kan få in lite pengar annars blir det väldigt kärvt ett tag.
Men det här ska bli så otroligt kul ändå! innan jag vet ordet av det kan jag kalla mig kock!

Orion är lite kryare idag och när jag tog tempen på honom när vi vaknade så var han feberfri!
Igår så var han allt från dunderpigg till att han tuppade av i min famn av trötthet.
Men vi lyckades ta oss ut på en promenad i det vackra vädret och Orion fick hälsa på getter och kaniner!
Sömnen går det inte alls bra med just nu när han är sjuk så jag och Anders är lagom trötta nu..
En bra sak är att han inte sovit hela dagarna utan varit ganska pigg och då har han sovit på nätterna som han ska göra annars även om det blir en hel del uppvak och skrik.
Orion är en tapper liten kille som verkligen kämpar till sista blodsdroppen för att kunna vara uppe och leva bus hur sjuk han än är...

Jag har också glömt bort att jag tagit en del bilder på Orion som jag ska lägga upp och jag ska försöka göra det ikväll efter att Orion har gått och lagt sig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så snabbt det går...Hoppas Orion nu håller sig frisk när du ska börja plugga. Kul...nu får du träffa litet folk på dagarna också...
Kram E