onsdag 23 mars 2011

Seg dag..

..skulle egentligen varit i skolan idag men jag mådde kasst i magen i morse och vi hade bara halvdag idag så det var ingen idé att ta sig dit..
Nåja ska åka dit imorgon istället och läsa lite, kommer nog be att få göra provet nästa vecka!
Anders fick inte arbetet han hade sökt utan det verkar som om vi får dras med hans skitjobb ett tag till och bilen verkar inte må så bra så det blir väl en kostnad det med på berget av utgifter.
Nu hoppas jag verkligen att jag får CSN snabbt...

Orion mår förövrigt bra och har varit en glad liten kille som busat både hemma och på dagis!
Lite jobbigt har det dock varit på kvällarna för han har sån hemsk hosta som sätter igång efter ett par timmars sömn.

Jag kan också tillägga att jag är extremt trött på vår lägenhet och det spelar ingen roll hur mycket jag städar och håller efter..det känns alltid smutsigt.

Ja det var väl det...

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd med magen...Krya på dej.
Hoppas det löser sig med bilen, CSN mm.
Kram E