söndag 20 mars 2011

Slutet på helgen..

..Orion har precis gått och lagt sig och jag pustar ut...imorgon är det skola för oss båda och Anders ska åka till Malmö så det blir jag som lämnar av Orion på morgonen och det innebär att vi får gå upp lite tidigare än vanligt.
Och eftersom Anders ska vara där nere till eftermiddagen och jag ska plugga så kommer Orion vara där en hel dag!
Första gången men det kommer nog gå bra precis som det gjorde förra veckan när han var på förskolan till 14.

Det är så skönt att jag äntligen är där jag hade planerat..att jag lyckades fullfölja mitt mål och bättre ska det bli!
Jag älskar min fina familj mer än allt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det känns så bra att ni har skolor att gå till...
Träffar folk och kommer ut i livet.
Själv har jag jobbat sedan igår och idag har vi haft möte.
Så nu är det slut i rutan här en stund...sköna vila.
Kram E

Moster Fia sa...

Härligt, bra jobbat Sussi!! :)

Kram