torsdag 7 april 2011

Sjuklingen..

..efter bara två timmar på förskolan fick så ringde personalen och berättade att Orion hade feber så planerna för dagen blev lite ändrade.
Jag hade tänkt att åka ner till Lernia och plugga ett tag på eftermiddagen men det blev såklart inte av, däremot fick jag en hel del gjort i hemmet istället och dagen har varit helt ok ändå.

Men ja...som sagt så är Orion sjuk igen och har varit ganska dålig under dagen med höga febertoppar och en hel del gnäll.
Ett tag blev jag lite orolig eftersom febern inte ville gå ner men mot kvällen efter att han hade fått ett svalt bad så kvicknade han till och när jag tog tempen innan jag sövde honom så var han gränsen på feberfri.
Jag hoppas verkligen att han mår mycket bättre snart och att det inte blir någon utdragen förkylning av det hela...han hade precis återhämtat sig från sin förra släng av förkylning och så kommer det här..suck!
Fast det är ju så det är när dem är så små och snart är värmen här och då kanske det blir lite bättre med alla förkylningar och skit som ligger i luften just nu.

Nåja...hoppas allt är bättre i morgon.
Anders jobbar sent ikväll så jag hoppas att Orion kan sova ordentligt nu, för bådas skull.
Ha en fin kväll allihopa!

Inga kommentarer: