onsdag 20 april 2011

Sol och regn...

Har inte skrivit på ett par dagar och jag har en ursäkt till detta, men först vill jag berätta vad vi har för solsken de senaste dagarna..

1. Första smaken av sommarvärme i måndags.
2. Jag ska äntligen få mina pengar från csn!!
3. Anders, Orion och jag var nere på stan i måndags och köpte en massvis med hinkar och leksaker så att vi kan leka i sandlådan.
4. Orion och Anders fick njuta av glass!
5. Orion har fått medicin för sin ögoninflammation.

Regn:
1. Jag har haft en massvis med pms och mensvärk.
2. Igår hade jag hög feber hela dagen och kunde knappt ta mig till toaletten, jag låg hela dagen i sängen och kände mig vimsig.
3. Nu har jag istället jävligt ont i halsen och blåsor i gomen och jag tror att jag lyckats dra på mig halsfluss...för andra gången på ett halvår.
4. Jag missar 3 dagar skola den här veckan på grund av detta och är ledsen för att jag inte får delta i påskbuffén.
5. Orion fick bli hämtad i måndags vid lunch för att han fått ögoninflammation och nu måste han vara hemma och behandlas tills han är frisk.
6. Anders är utsliten.

Så ser det ut just nu och jag håller tummarna för att Anders och Orion slipper bli smittade av mig, det verkar som om det aldrig tar slut på eländet i den här familjen just nu.
Och så hoppas jag att jag är pigg och kry nog till fredag för då kommer min syster hit och hälsar på!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sol och regn som sagt...
Tråkigt att du är sjuk och därmed också missar skolan.
Krya på er!
Kram
E