fredag 22 april 2011

Nu jävlar..

...nu är jag så jävla trött på det här eländet!!

Inte nog med att jag har en virusinfektion i kroppen som tar död på min hals och mina bihålor så har jag fått blåsor i gomen och under tungan och ett stort herpes utbrott i mungipan! ARGH!!
Som grädde på tårtan vaknade jag och upptäckte att jag inte kunde öppna ögonen..så nu har jag också smittats av Orions ögoninflammation.
Ni kan lika gärna låsa in mig i ett klocktorn och låta mig ringa klockorna varje söndag...

Okej nu har jag fått ut det ur systemet och kan säga att Orions ögoninflammation sakta blir bättre men han är inte frisk än.
Igår så hade han feber innan han skulle lägga sig och ångesten över att han skulle smittas av skiten jag har var överhängande.
Men han vaknade i morse utan feber och var pigg som vanligt så det verkar som om han slapp skiten...tillsvidare.
Det är så otroligt frustrerande att det är och har varit så mycket sjukdomar i den här familjen den senaste månaden och ännu mer frustrerande att man blir så otroligt låst.
Jag kvävs snart..och har dåligt samvete för att jag inte orkar leka med Orion så mycket.
Jag HATAR att sitta inne i den här lägenheten så mycket för det enda som händer är att jag blir stressad och hänger upp mig på allt och tycker att vår lägenhet alltid är så jävla äcklig fast jag försöker städa så gott jag kan.

Men Anders är frisk...och snälla låt det förbli så...
Glad påsk på er som läser...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är bara att hålla tummarna för att ni får vara friska resten av våren och sommaren efter allt elände...
Hoppas ni får en fin påskhelg iallafall med litet gott mm.
Kram
E