onsdag 25 maj 2011

Hej och hå..

..ja så har halva veckan gått och det har varit ganska skapligt.
Anders har börjat sin provperiod som chaufför och det ser ljust ut!
Orion är en lycklig liten griskulting som vanligt och springer omkring som en dåre, han är verkligen stolt över att äntligen kunna gå själv!
För min del är det fortfarande ganska upp och ner med hälsan så jag känner mig inte direkt på topp...
När det kommer till praktiken så kom jag överens med min lärare Björns efterträdare att jag ska försöka få en praktik senare i sommar och istället satsa på att hinna ikapp teorin istället.
Och det kändes bra tills Björn sparkade bakut idag och tyckte att det lät befängt så nu vet jag inte alls hur det blir...suck!
Nåja..det löser sig sa gubben och sket i vasken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan...Grattis till jobbet och hoppas det löser sig med skolan.
Tänk vad gullig Orre måste se ut när han springer runt på sina små ben.
Kram E