torsdag 23 juni 2011

Sen uppdatering...

...det har varit tyst på bloggfronten ett tag nu så jag ska försöka få tummen ur och blåsa liv i bloggandet igen.
Jag har helt enkelt varit för trött eller omotiverad för att skriva här då jag har mycket att göra och en super vild liten kille hemma som springer runt och sprider kaos och förödelse omkring sig...eller ja så farligt är det inte men en lugn sekund blir det knappt aldrig!

Så vad har hänt?
Jag har varit på praktik i två veckor ute på Lammhults Värdshus vilket har varit och är väldigt roligt, uttröttande och lärorikt!
Jag ska vara där en vecka till och sedan blir det till att plugga teori igen.

Orion mår bra och springer runt som en liten tornado och är för det mesta busig och glad!
Han börjar mer och mer intresserad att prata så det dröjer nog inte länge innan han börjar snacka.

Anders har fått provanställning som lastbilschaufför och det börja ljusna i horisonten.

Kort och gott mår alla fint!
Jag får återkomma mer senare med lite bilder också, tills dess...
Ha en fin midsommar allihop!

Inga kommentarer: