fredag 1 juli 2011

Magsjuka...

...så var det min tur att få dunder rännskita och jag har varit helt utslagen hela dagen, suck suck suck!
Jag hade planerat med min vän Linda sedan tidigare att vi skulle träffas hemma hos mig ikväll och äta middag samt glo på film men det blir nog inte mycket av det..
Orion mår bra iallafall och Anders med så det är bra!
Fast ledsamt är det också att man går miste om en dag på praktiken men sånt händer..
Veckan har iallafall gått bra och det har varit full rulle i köket och hemma!
Orion har som vanligt oändligt mycket energi och surrar runt som en liten humla.
Dessutom har han också lärt sig hur man sitter på vuxen stolar vilket medför att han nu kan dra ner allt på köksbordet när han helst behagar..

Och i morgon blir det till att fira Anders bror Jonas som fyller år.

Inga kommentarer: