fredag 12 mars 2010

Tack Björn!

Fick låna en Baby Björn igår och den funkade jättebra! När Orion låg i den hos Anders så blev han lugn och dankade av.
Så en ergonomisk bärsele kommer nog införskaffas förr eller senare som ger lite bättre stöd i ryggen för oss än vad en Baby Björn ger, sedan håller den för tyngre barn så att man kan ha den längre.
Fast nu ska vi inte säga att problemen är lösta direkt..Orion blev ledsen så fort vi försökte lägga honom och började bli orolig och sprattlig när jag tänkte mata honom för natten så Anders fick vanka av och an med honom ändå.
Men Orion verkar ha glömt hur jobbig natten var och ligger här och fiser och är på gott humör..det är tur att någon av oss är pigg och redo för att vara uppe nästkommande natt!.
Fast jag ska inte direkt klaga för egen del för jag fick faktiskt sova lite inatt.
Det var min tappre riddare St. Anders som försökte besegra den onda Draken och lyckades efter timmar av tålamod och oroligheter så nu ska jag avlasta honom totalt nu i ett par timmar framåt så han får sömn.
Nu gjorde Orion en sprutti bang bang! så det är dags för mig att göra min plikt som matmaskin och bajstorkare!.
See you laters!.

Inga kommentarer: