fredag 12 mars 2010

Vill ge upp!!!

Är så trött på att amma just nu, och känner det vid nästan varje amning.
Vet inte riktigt vad problemet är när Orion smackar som satan och får i sig massvis med luft som man till och med hör åker ner i magen i mängder..sedan kan man inte rapa upp det heller även om man försöker i 10 minuter.
Det här är så frustrerande....orkar inte just nu.
Inte nog heller med att han smackar så kommer min mjölk för snabbt så det verkligen strilar och det spelar faktiskt ingen roll om jag försöker tömma ut det värsta innan för det är fortfarande mycket tryck i bröstet ändå så han sväljer lika mycket luft hursomhelst, sedan släpper han tutten och blöter ner mina kläder och honom och det gör mig också galen.
Nu vill jag bara ge upp och skita i det här samtidigt som jag inte vill det...SUCK!.

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkar som Orre inte suger ordenligt när han smackar o får in luft...
Tips,lägg en frottehandduk ovanpå dina kläder som tar åt sig blötan.
Även om det kan kännas jobbigt just nu så är det en hälsovinst för Orre att amma så länge som möjligt. Dessutom gratis. Hoppas det funkar bättre snart så du orkar fortsätta.
Mormor