fredag 2 april 2010

Glad Påsk!

Så är det påsk och nu borde det vankas god mat, men det får vi nog vänta tills imorgon när vi ska över till Anders mormor och äta påskmiddag där.
Igår var faktiskt en jättemysig dag, Orion var glad för det mesta och vi hyrde 5 filmer som vi kan mysa framför och jag passade på att köpa min favorit film "Juno".
Sedan ringde far min och vi pratade ett litet tag och efter det blev det middag, Lax med färskpotatis och ångkokad broccoli och squash!.
Den resterande tiden av kvällen spenderade jag till att snacka med Andrea (det händer typ en gång per år) och glo på en film kallad "Boy A".
Är så glad att det går bra för dig Andrea, det förtjänar du!.
Efter det blev det bums i säng och senare under natten också få mysa med lillskiten som somnade bredvid mamma.
Men bara tills allt som senast kl 8 för längre vägrar han, och idag endast till 7:15 och det är lika bra att mamma Sussi går upp på direkten innan Orion blir sur.
Fast helst hade man velat sova vidare om man frågar mig, men jag kanske kan ta en liten tupplur sen om Orion låter mig.
Just nu ligger han förnöjd och fiser och pratar och snart blir det dags för frukost för hans del! för min det får vi se men jag orkar inte hålla på och stressa med det just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad Påsk!
Mormor E

Moster Fia sa...

Boy A, tragisk film verkligen...