fredag 9 april 2010

Gnäll gnäll!

Men men, nu ligger han i selen och sover! Manducan vs. Orion 1-0.
Men jag tror jag gör något fel med den för det känns fortfarande inte riktigt bra i ryggslutet.
Jag vill ha grönska och värme så jag kan sitta ute och mysa istället för att sitta och glo på Malou von Sivers och någon brud som varit med i Idol som diskuterar magoperationer.
Ser klipp från när hon uppträdde och jag kan inte direkt säga att jag är imponerad, men det är jag aldrig av Idol då jag anser att det består mestadels av skit.
Såhär spännande tycker Orion att sin nya mobil är att kolla på :

2 kommentarer:

Moster Sofia sa...

Ja bojkottar oxå Idol numera, say no more... Nä d låter ju som att belastningen hamnar fel, man får nog prova sig fram. Längtar oxå t våren, som int riktigt har kommit hit än... Oj oj oj va spännande den ser ut å vara haha =D

Anonym sa...

Oj vad intressant o spännande!
Mormor E