torsdag 8 april 2010

Yay no. 2!

Har äntligen fått till att bära i Manducan och Orion verkar acceptera den och det känns mycket bättre och smidigare än att gå runt med Björnen kan jag säga!.
Han verkar också gilla mobilen som vi hängt över vaggan..eller ja iallafall under kortare stunder så håller den honom sysselsatt.
Så en mobil över skötbordet får det bli över skötbordet sen så han har något roligt att titta på under de längre blöjbytena och badningarna då hans tålamod kan tryta.
Idag har varit en mysig dag då lilla familjen vaknade relativt sent, alla tre också relativt utvilade och vi tog en promenad in till Alvesta där vi unnade oss både glass och hamburgare och lite matinköp medan Orion låg och sov under hela tiden och man ska inte sticka under stolen att det är skönt med några timmars tystnad men det tror jag lill-killen tycker också.
Jag hoppas att det blir en lika mysig dag imorgon också för snart ska jag gå och knyta mig.

1 kommentar:

Moster Sofia sa...

Härligt att Manducan verkar funka t slut =) Å najs m glass å burgers. Har själv snålat in p sånt utan önskat resultat, så ikväll e jag piiiiist... ;P